לפרטים התקשרו: 077-9966554

למה חשוב לעשות נגישות לאתר

ביצוע התאמות באתר כדי לוודא שהוא נגיש לאנשים עם מוגבלות חשוב ממספר סיבות.

בראש ובראשונה, זה פשוט הדבר הנכון לעשות.

הבטחה שלכל אחד, ללא קשר ליכולותיו, תהיה גישה למידע ולמשאבים באתר שלך היא היבט בסיסי של יצירת קהילה מקוונת מכילה ומסבירת פנים.

 

סיבות מעשיות ועסקיות

בנוסף לסיבות המוסריות והאתיות להנגשת האתר שלכם לאנשים עם מוגבלויות, יש לכך גם סיבות מעשיות ועסקיות. על ידי הפיכת האתר שלך לנגיש, אתה יכול למשוך ולשמור על בסיס לקוחות גדול יותר, מכיוון שאנשים עם מוגבלויות נוטים יותר להפוך ללקוחות קבועים אם הם יכולים לגשת לאתר שלך ולהשתמש בו בקלות.

 

להנגיש אתרי מסחר באינטרנט באופן הבטוח ביותר

שפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש

הבטחה שהאתר שלך נגיש לאנשים עם מוגבלויות יכולה גם לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש ולהגדיל את הנראות שלך באינטרנט. מנועי חיפוש רבים, כמו גוגל, נותנים עדיפות לאתרים הנגישים לאנשים עם מוגבלויות בעת דירוג תוצאות החיפוש.

להפחית את הסיכון לתביעה משפטית

לבסוף, עבודת הנגשת אתרים יכולה לעזור להפחית את הסיכון לתביעה משפטית. במדינות רבות, זה לא חוקי להפלות אנשים עם מוגבלויות, ואי הנגשת האתר שלך עלול להוביל לתביעה משפטית.

 

לייצר קהילה מקוונת מכילה

בסך הכל, יש הרבה סיבות טובות לבצע עבודת הנגשת אתרים באתר האינטרנט שלך כדי להבטיח שהוא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. על ידי כך, תוכל ליצור קהילה מקוונת מכילה, למשוך ולשמר בסיס לקוחות גדול יותר, לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלך ולהפחית את הסיכון לתביעה משפטית.

 

שלחו הודעה
1
היי, רוצים להנגיש את האתר שלכם?
היי :)
במה אפשר לעזור?